نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

اعتقاد

من به خورشید اعتقاد دارم حتی اگر ندرخشد 

    

    من به ماه اعتقاد دارم ، حتی اگر نتابد 

  

        من به ابر اعتقاد دارم ، حتی اگر نبارد 

 

           من به عشق اعتقاد دارم ، حتی اگر تنها باشم 

 

               و من به خدا اعتقاد دارم ، حتی اگر ساکت باشد

نظرات 1 + ارسال نظر
متفکر معتقد یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

تفکر یکی از مقدسترین ‏استعدادهایی که در بشر وجود دارد که فصل ممیز انسان از حیوان است. عقیده هم از ماده‏ عقد و انعقاد می‌باشد و به معنای بستن است، و حکم گره را دارد. به نظر می‌رسد عقیده اعم از تفکر است؛ چرا که تفکر و اعتقاد یا مبتنی بر تفکر است و یا بر تقلید، عادت و یا هر مبانی غیرفکری دیگری، اگر اعتقاد، به مبانی فکری تکیه داشت، اعتقادی صحیح و در خدمت آزادی انسانی بشر است، و اگر بر اصول و مبانی غیر فکری متکی بود، مانعی است بر سر راه تکامل،‌ تعالی و آزادی انسانی انسان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد